fredag, november 24, 2006

LöneFredag...

Inte för att det igentligen spelar så stor roll eftersom lönen är dedikerad till julklappsinköp. Klapplistan börjar arta sig, en del kvarstår att fnula ut.

Fick info från Design 'n Art att de sålt en stor del av hattarna jag skickade för försäljningen. Postade ett antal nya i tisdags. Har aktivitetslistan för helgen i produktionen klar :)

Hann som tur var få lite nya bilder på grejjerna som gick i väg, mest var det Sweet Caps. Fler bilder finns på Siten.
Har funderat en massa på nya saker (att man aldrig kan göra en idé utan att man får 200 nya). Tror att väskor till våren ligger längst fram i idékedjan. Har dock inte riktigt fnulat klart på hur de ska göras. Har lite mellanläggsproblem om jag säger så. Sytt lite väskor tidigare, till min bröllopsklänning o till Heidis, men var inte helt super nöjd med resultatet. Om mellanlägget var för styvt var det vikmärken (inte så kul ihop med siden), om det var mjukare vart det inte så stabilt jag ville ha det. Hmmmm.....tål att funderas ut något smart.
Håll tummarna för att Göteborgarna gillar mina saker även fortsättningsvis!
Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar