torsdag, november 16, 2006

I regnet o rusket skapas tv-kvällarna...

O tur är väl det. Annars hade det inte blivit några mössor, o även om det inte är vidare kallt just nu så kommer det att bli. Som alltid. Så klart.

Har skickat produkter till Design ´n Art i Göteborg, o även kompleterat med mössorna. 4 dagar till säljstart. Håll tummarna för att det går bra. Det blir till att fylla på garnförrådet i helgen. Har lokaliserat garnet jag använt till mössorna, inköpt på Symässan, till Stickbutiken på S:T Eriksgatan. Får överge min vanliga lokala garnbutik för det ädla syftet att kunna sticka fler mössor. Sad but True.

Hantverksmässan i Sollentuna hålls 7-10 December o jag har beordrat mamsen att komma upp o joina mig på en tripp dit.

Annars har Subban (min jäkligt lilla bil) fortfarande elfel. Det är fan att bilar inte har självläklingsförmåga. Människor har ju det till viss förmåga. Som min mjälte, när den togs bort så skulle det ta ett par år innan övriga kroppen övertagit imunförsvaret som mjälten är bra till. Eller så betyder det att jag borde köra runt med elfelet i ett par år. Hmmmm...undrar vad besiktningen skulle säga om det. Hur som haver, hoppas att min man är så smart som jag tror o lyckas lokalisera felet i helgen. 3:e försöket, så 3:e gången gillt eller hur det nu var...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar