måndag, september 18, 2006

Veckan före Street...


Så är jag inne på slutspurten innan Street.
Plastmannen är besökt. Nu är det bara att fixa till loggan i plasten som kvarstår. Det vart bara ett par skisser till ansikten i helgen. Var lite upptagen med annat. Var bland annat på utställning i fredags på Waldermarsudde och kollade på Kaffe Fassetts utställning. Hade tur nog att kunna smita in med mamma på förhandsvisningen, vi hade snurrat ihop datumen. Sedan ägnade vi, mamma, jag o lilla Heidi helgen åt att gå på Silverlera kurs. Alla gjorde halssmycken utom jag som gjorde broscher. Kul. Trots att jag fick tvätta händerna 6 gånger om dagen för att vara säker på att undvika allergi. Tog en sväng ner till Åke på Textilcentrum i Sumpan och köpte lite band. Pratade en sväng med min gamla jobbarkompis Inger där nere som hade lite planer runt tema bröllop. Kanske kan det bli något litet projekt...vem vet?

Summa summarum var det ett jäkla fläng i helgen, med en massa nya saker att lära sig, se, bli inspirerad av och som vanligt när mamma är med i bilden, en massa god mat. Så nu är jag väl lite tjockare och lite nöjdare med livet...

Passade på att fotta den sista batchen smycken på Djurgården. Här är ett nytt smycke i ny färgskala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar