torsdag, september 14, 2006

Torsdagssnack...


Det är Torsdag i Stockholm och skyaran hänger tunga utanför kontorsfönstret. Det är lite mycket nu....smyckessessionen jag planerat att göra i dag efter jobbet sket sig. Hade tänkt en smaskig blå himmel nere vid Frösundavik. Så där härliga bilder, som Jimmy tog åt mig förut. Men nu har uppenbarligen något beställt regn. Eller iallafall regnhimmel, och inte var det jag.....

Har försökt hitta min lilla plastgubbe här nere i krokarna. Det är inte lätt. Har för mig att han pratade om att lägga ner för något år sedan...Jag gillade min plastgubbe, enda killen i stan som hade mönsterkonstruktionsplast, vilket jag är i stort behov av just nu. Hade tänkt skära ut min logga i plasten till montern på Street. Hmm.....jag får helt enkelt köra den hårda vägen och försöka "hunt him down"...
I går kom jag på den eminenta iden att måla lite ansikten, sätta fast lite smycken runt deras halsar och på så sätt presentera smycken på under marknaden. Hann inte mer än att komma på iden innan det var dax att krypa till kojs, så om jag bara kan komma ifrån kontoret snart så ska vi se om det kan bli några face i kväll....

Kanske lite liknande anikten som detta -->

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar