fredag, september 29, 2006

O så vart det helg igen...

Fascinerande, men det blir ta mig fan alltid helg igen. Hur segt det än är att vakna på måndag morgon, sega sig till jobbet o ta itu med veckan så vips så är det fredag. Fredag, snart fridag, en fredlig dag. Me like...

Har fått ihop en ny mössa, den vart färdig igår. Inga bilder än dock, men det kommer väl. Vart relativt nöjd med mina nya applikationer i fleece, langatterade fast. Lite pill (som vanligt), men bra vart det.

Håller på att knåpa ihop en säljfolder. Det är fasligt vad sådan tar tid när man heter Emma. Aldrig nöjd. Har iallafall, numera, tillräckligt med bra bilder för att det ska kännas bra. Sitter o fnular på hur jag ska få ihop bladen till en folder. Förra gången var det vanlig vikteknik, med klamrar. Det vart B. Så nu jäklar ska jag knäcka en super idé, ska bara dra mig hemåt o käka lite först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar