söndag, februari 17, 2008

Uppdaterings helg...

Har pulat klart med lite uppdateringar till hemsidan. Att det alltid tar längre än vad man tror är ju förunderligt. Jag borde ju ha lärt mig det vid det här laget. Har iallafall lagt till katergorin Shining Lights, i förberedande syfte till mina smaskiga ljus som det definitivt kommer att bli fler av. Det ska bara bli höst igen först :). Om jag nu kan hålla mig ända tills dess, lite hushållsproduktion kanske det blir innan, måste bara elda som fan först.

Under nästa vecka kommer en last med smycken o sommarhattar gå till butiken Gebit i Uppsala, för medverkan hos dom. Så har du vägarna förbi Salagatan 18D under slutet av veckan föreslår jag ett litet besök där. Verkar vara ett trevligt ställe, hittade en artikel om dom på nätet, här.


Annars växer pelaren långsamt fram var helg. Några blad, grenar o blommor i taget, en slinga hit, en dit.

Men nu är det kaffe-dax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar