tisdag, januari 23, 2007

Mitt i natten

Känns det onekligen som när det är svartare än svart ute. Men visst, det är fint med snö o så där, förutom att jag fått skotta ut bilen både i går o i dag, o skrapa rutorna, även på insidan.

I helgen var vi på Öland, maken o jag, o jag sov som en stock mest hela tiden. Han försökte jaga Bambi (utan att lyckas) o jag bara va. Så där avslappnat skönt, då man kan sitta o bara glo in i en eld, genom ett smutsigt ugnsglas.

Fottade lite bilder som jag pulat klart med nu. De ligger på siten, of course. Både nya bilder för Sweet Hats - The Summer Edition och de nya produkterna Sweet Bags & Sweet Cricles. Bara att klicka in o kolla runt.

Man kan inte säga att produktutvecklingen står still. Har även beställt en av mina illustrationer på Canvas. Tanken är att jag ska kilrama in dom o skicka dom till Göteborg för försäljning.


Det går framåt på spåret...tuff, tuff, tuff....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar