lördag, januari 13, 2007

Lördag...

En hel vecka har gått sedan semestern, det känns som fler. Det känns som om semestern aldrig fanns, aldrig var.

O nu är alla ljusstakar, alla granar, alla myssaker borttaget o det är mest bara mörkt som fan. Ingen snö att lysa upp världen med, ingen fullmåne. Nada. Ljusare tider sägs det att det blir efter jul, men inte fan att det syns där ute.

Jag har iallafall fottat lite nya saker som tillkommit under julledigheten. Vilket i sig borde vara bevis för att ledigheten verkligen existerade. Anyway. Bilderna togs i blåsten i dag. Med mycket svordommar o stenkalla fingrar.
Inte de bästa jag tagit.

Men iallafall. Huvudsaken är inte att jag frös, att kameran skakade, att sakerna blåste iväg med jämna mellanrun utan att produktutvecklingen under julen faktiskt var rätt bra. Idé brist har jag aldrig haft, men det kom faktiskt ut två nya kollektionsprototyper som passar in under Sweet Em. Arbetsnamnet för dessa är än så länge: Sweet Circles o Sweet Bags. Det är fortfarande mycket bling, mycket sött o mycket Sweet Em. Bilderna syns här brevid.

Kan avsluta med lite roliga nyheter i mörkret: Mina produkter kommer att fortsätta gå att köpa i Göteborg, hos DNA då vi kommer att förlänga kontraktet till sista Augusti. Super kul!

Nu är det dax för middag: med Chevreost på toast till förrätt, Oxfilebit till huvudrätt o kladdkaka till efterrätt. Tjoho!

Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar