söndag, juni 10, 2007

Dag före Måndag...

Söndag igen o den varmaste helgen hittills är snart slut. Ett par timmar kvar bara. Balkongen prunkar, 29 krukor allt som allt. Tycker jag inte gör annat än vattnar :).

Har kommit på fördelen med jätte långt hår. Det är inte så dumt när det är blött efter att ha sköljts i kallt vatten. Det håller en sval under några timmar iallafall.

Har inhandlat en luftfuktare till sovrummet. Om den funkar så är den ett billigt underverk, om inte en halvdyr läxa. Hoppas verkligen att den funkar. Det är mindre trevligt att under sommaren vakna med vad som skulle kunna liknas vid baksmälla varje vecka. Total uttorkning.


Har sålt en till tavla i Göteborg, på DN'A. Tjoho till det! Over My Shoulder.

Annars har det blivit en blus till en bröllopsfest vi var på förra helgen, en virkad tunika-historia o ett påbörjat projekt till Heidis stundande födelsedag. Men mest jobbar jag o försöker få mina bilder till min saga klara innan semestern. Snart en månad kvar till semester, sol, Rom, frihet, Öland o långa bilresor. En månads slit efter den stora omorganisationen, men det vore ju själva den om jag inte överlevde det med.

Trevlig försommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar