torsdag, maj 31, 2007

Dagen före Majs slut...

Det har varit ett herke på jobbet, en massa att stå i. När organisationen får tråkigt så organiserar den om o det gör den med råge.

Annars har jag anmält ett alster till Kinns digitala vårsalong på temat "Desperation", namnet på bilden är "Svart nedstämdhet ger ren desperation". Jag o ett antal hundra till :). Tävlingen ska avgöras 7/6 o mitt bidrag finns i sin helhet här. För den som inte vet så säljer Kinn diverse konstnärsmaterial. Obeprövad av mig, men de verkar ha ett riktigt gediget utbud. Lite skoj att komma med.

Funderar på en liten piercing till (o nej det är inte smart när man är nickelallergiker). Min gamla tatuerare har visst lagt sig till med att göra hål i folk oxå. 250 spänn tar han för ett x-tra hål högt upp i örat. Det skulle onekligen matcha min brilla (brilliant) i mittflärpen. Mer glitter åt folket. Lite galet är det att man blir som tokig när lite nytt glimmande o glittrande kommer in i ens värld. Var o hämtade min 30-års ring (present från mamma) från guldsmeden o den är så satans fin. O glimmande, guldig, snygg o hjärtlig. Lite vill ha mer :)

Ja, ja, nu är det dax att dra sig hemåt via garnbutiken (saknar ett nystan till min lilla virkade topp), sy lite på en blus, äta lite, sova o i morgon är det FREDAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar