söndag, april 01, 2007

Söndag igen...

Varje vecka kommer den, o idag är det mer speciell än vanligt. I morgon är ingen jobb dag. I morgon är jag LEDIG! Ledig en hel jäkla vecka. Fri, frihet, sovmorgnar, penslar, sol, glass, kaffe o bara vara. Är det inte underbart? Jag som längtat så, lika mycket som jag längtar efter sommaren har jag längtat efter den här veckan. O nu är den här!

Firade Mammas födelsedag tidigare i veckan, med en plåt smörgåstårta, moussetårta, en engelsk pelargon o inte minst ett smycke alá Sweet Circle o en ångstation. Här ska fräsas kläder i de småländska skogarna när hon åker ner igen. Är super nyfiken på om ångjärnet är bra eller inte. Om det funkar är det ju ett super ekonomiskt alternativ till den superduper stationen jag kollat ut för 8 lax.

Har fottat de senaste väskorna o de senaste cirkelsmyckena. Alla bilder finns som vanligt under Sweet Bags o Sweet Cirlces. Det är lite skillnad att fotta nu i mellantider. Slipper frysa häcken av mig, men har ingen juste is eller snö, o inget grönt att fotta mot. Får se till att ha lite produkter klara till semestern, o passa på då. Vid lite vatten o annan smäcker bakgrundsmiljö.

Men nu är det Söndag....fridag, frivecka o bara frihet som gäller! Jag älskar påsken!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar