fredag, april 13, 2007

Helg igen...

Dagarna springer iväg o i helgen väntas 20 grader i Sthlm. Inte illa. Inte lite som det suger i husköpar tarmen, eller i saknaden efter en bil alá cab. Snyft. Må Subban vila i frid.

Skickade en ny sändning med lite sommarhattar, o väskor till DNA tidigare i veckan. Hoppas o håller tummarna för att väskorna funkar i Göteborg, att den västra sidan av vårt avlånga land gillar små smyckade väskor. Det var iallafall kul att göra dom o det är inte lite de matchar med sommarkollektionen av hattarna.

Det vart inte lite nya bilder under förra veckans påsklov. Tror jag ska införa det här med berömda skollov även nu när man börjar bli till åren. Vilken idiot har igentligen bestämt att man som vuxen inte får ha sportlov, påsklov o höstlov? Borde inte det vara standard? Hur som haver....en scanner är det som krävs för att visa bilderna, o det har jag inte köpt ännu. Vart kanske lite väl överproducerande i själva målandet. Det gick liksom inte att hejda, o den ena bilden avlöste den andra. Vart lite draft o tankar på annat runt bildtemat oxå. Så jag kan inte annat än att vara nöjd. Nöjd med att jag struntade i att vara praktiskt o tråkig o beställa scanner, för att sedan installera o få den att lira, till att bara skita blankt i det o måla för glatta livet. Men snart blir det oundvikligt att vara praktisk. En scanner måste jag ha!!!

Trevlig Helg i vårvärmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar