torsdag, februari 15, 2007

Ytterligare en arbetsvecka snart slut...

Det går onekligen förbannat fort. Tiden bara springer iväg. Eller så är jag långsam. Oavsett hinner man aldrig det man vill...

Har skickat 3 tavlor till Göteborg. 3st olika illustrationer som jag tryckt upp på canvasduk. De vart bättre än vad jag hoppats, om än att duken "äter" lite färg. Har spänt upp dukarna på kilramar, paketerat i bubbelplast o kartong o postat. De borde vara framme i dag på DNA så förhoppningsvis finns de till beskådning i butiken snart.

Det var lite av vånda att se ut de tre utvalda som skulle tryckas o skickas. Vad jag gillar för saker är nu uppenbart inte vad andra gillar. Så det vart en som jag tycker är ok, en som min man tycker är bra o en som Jimmy gillar. En blandkompott, fruktsallad, geggamojja, eller nåt. Så nu är det bara att hålla tummarna på att folk iallafall tycker att någon av dom är bra :)

Det är lite nervöst, att tänka tanken att mina bilder hänger i en butik. Fast det är ju inte värre än att de just bara hänger där. Inte går med någon hem, inte hänger hos någon, någon annanstans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar