fredag, oktober 10, 2008

En sändning hit o en sändning dit...

Posten måste gilla mig. Sändningarna till Design And Art duggar tätt. Jag gillar Jiffypåsar o Jiffypåsar gillar mig. Torgvantarna verkar vara uppskattade. Senast igår fick jag en beställning på två par likadana. Vart lite huvudbrydd, butiken i Göteborg, som beställningen kom ifrån, hade ett par inne, så nu undrar jag om det kan vara till trillingar :)
Design and Art's Webbshop är även den uppdaterad med de nya alstrena, om än enfärgade.

Har uppdaterat Creative Em - The site med bilder på nya mössor o vantar. Jag låg lite efter i bildredigeringen o pulandet så det vart en hel del under nästan varenda kategori. Glöm inte att kika.

Mina planer att stå på Street under julmarknaden gick om intet, totalt. Först gick de i konken o vart köpta av några andra, som inte bara höjde hyran utan drog in inomhusplatserna. Det gjorde mig förbannad, rent ut sagt, så jag avbokade min plats. Någon måtta får det vara. Så nu står jag utan julmarknadsplats. Surfade runt en massa i går kväll o letade alternativ, men kom inte upp med någonting. Tips mottages tacksamt! Stockholmstrakten är ett måste....

Men i kväll är det fest, o i helgen kanske lite Hem 2008 mässa, annars sjunger grävandet på tomten hemma på sista versen innan frosten, så nog finns det att göra även i Haninge :)


Ha De!

/Emma *on the move*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar