fredag, november 16, 2007

Snart helg igen...

Efter en lång o slitsam vecka är det snabbare än snart helg igen. I kväll blir det plockmat med päron o ost.

Kursen i hattmakeri är över o nu saknas bara tiden för att fortsätta hemma. Det blev en filthatt i chicago-modell o en början till ett hårsmycke (som heter något helt annat o fint med fransk ton igentligen). Ska försöka hinna fotta hatten i helgen. Heidi fotograf to the rescue :)
Annars kan jag verkligen rekommendera hattnjutaren Kerstin som höll i kursen, vilken inspirationskälla, vilken kunskap. Bara att få vara i hennes atelje, i den unika miljön gör att intrycksnivån slår i taket.
Hatteljen is the place to be. Jag ser fram emot en till kurs i vår...

Det närmar sig med stormsteg: DNA's webbutiks premiär. Annonsen är publicerad i Elle Interiör, jag har införskaffat mig ett ex o beundrat den länge o väl. Min första tryckta publicering! Inte illa!

O nu är det helg...med päron o ost...

1 kommentar:

  1. Så fin. Och KUL! Vill så gärna lära mig göra hattar, är ju hattfreak så hade underlättat om man kunde göra egna haha...

    SvaraRadera