onsdag, augusti 08, 2007

Sista dagen på semestern...

I morgon är det tillbaks till verkligheten. Som vanligt har allt gått för fort, veckorna har rusat fram o nu är det snart över. Kan man någonsin ha tillräckligt med semester?


Min översikt över hatt o mössproduktionen resulterade slutligen i 2 nya modeller. En tight möss med öronflärpar, Sweet Flaps, och en 20-tals inspirerad variant med långt brätte som man viker upp runt ansiktet, Sweet Brims. Har även utvecklat brodermotiven som huvudbonaderna dekoreras med. Det vart lite skallar i filtad ull. Självklart lite försötade. De nya modellerna o motiven gjorde att jag ägnat hela förmiddagen till att bygga om strukturen på Siten. Det resulterade i att alla huvudhistorier, hattar o mössor, nu ligger under Sweet Headgear, o alla smycken under Sweet Jewellery. Det tar sin lilla tid att koda en strukturförändring när man inte är van :)

De nya modellerna skeppades i går till Design And Art i Göteborg för ytterligare en vintersäsong. De borde gå att beskåda i butiken i slutet av den här veckan. Om du inte har vägarna förbi så kontakta mig direkt här.

Nu ska jag stålsätta mig o kavla upp armarna (eller iallafall fila fötterna) inför morgondagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar